مصاحبه آرشیو خبر ها
باورنکردنی بودیم اما باید ادامه دهیـم

باورنکردنی بودیم اما باید ادامه دهیـم

آنتونیو کونته سرمربی موفق یوونتوس در حاشیه بازدید از موزه یوونتوس در مصاحبه ای در مورد شرایط یوونتوس و عملکرد بیانکونری در 3 سال گذشته گفت :

" همچنان از اتفاقی که برایمان افتاد و افتخاری که کسب کردیم خوشحالم . همه ما خوشحالیم و این خوشحالی به ما انرژی بیشتری برای کار کردن خواهد داد "

" کسی نمی توانست آنچه که ما در طول 3 فصل گذشته کسب کردیم را تصور کند و رسیدن به این افتخارات غیر قابل باور بود "

" خوشحالی رسیدن به موفقیت در همان لحظه تمام نمی شود و انرژی و انگیزه زیادی را به همه منتقل می کند ، اگرچه ما باید خیلی زود از کنار آن بگذریم و برای آینده تلاش کنیم "

" همیشه تکرار موفقیت سخت است ولی ما برای موفقیت دوباره تلاش کردیم . این رکورد امتیازی (102 امتیاز) تنها برای من و حتی تنها برای بازیکنانم نیست . این متعلق به افکار و ذهنیت ما دارد . تفکری برای پیروزی ، و اینکه همه ما می خواستیم که کاری تاریخی را انجام دهیم "

" هدف ما کسب موفقیت و هدیه کردن خوشحالی و رضایت به آندره آ آنیلی و مردم بود . اما این موفقیت که توانستیم پیش از پایان فصل قهرمانی را مسجل کنیم و به رکورد امتیازی برسیم که تنها بزرگانی مانند بارسا و رئال آن را کسب کرده اند ، بسیار خاص و شگفت انگیز است "

" این ها همگی به پیشرفت واقعی ما کمک می کند ، و انگیزه ما را بالا می برد . من امیدوارم که در ادامه هم همینگونه باشیم و بتوانیم افتخارات بیشتری کسب کنیم ، زیرا این توان را در بازیکنانم می بینم و اعتقاد دارم که شاگردان من فوق العاده هستند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: